loading...
llililillii**اف ام سرا موزيك**iillililill
farshad بازدید : 122 دوشنبه 18 تیر 1403 نظرات (0)
.نام : میر حسین

.فامیل:موسوی

.ملقب به :تهی

.متولد 6 بهمن 1364

.دانشجوی مهندسی کامپیوتر

.غذای مورد علاقه: قرمه سبزی

رنگ مورد علاقه: مشکی و سبز 

 

آخرین آهنگ ها : منو این - تهیواقعی- بگو هستی
...............................................................................................

 بیوگرافی کامل از زبان خود حسین تهی :

من حسین هستم متولد 1365 با لقب تهی شروع کردموبا همین هم تموش میکنم
درحال حاضر ساکن تهران وشهرک غرب هستم.
ازکی به رپ علاقمند شدی؟
من ازسال 79 به رپ علاقه شدیدی پیداکردم چون ازسبک وطرزبیان جملات توی
آهنگایی که سبک رپ دارن خیلی خوشم میومد ودوست داشتم بشتربا اینسبک اشناشم
ازکی شروع کردی به رپ خوندن؟
اواخر سال81بود که من شروع کردم به رپ کردن اماکارهامومن توخونه وفقط برای خودم میخوندم
واصلا قصدبیرون دادن وحتی گذاشتن آهنگا روی سایتو نداشتممثلا ازآهنگای ریکورد شده
تو خونه تااونجایی یادمه میتونم :ادعای باحالی _ دیسفتال و...... میتونم اسم ببرم کهفقط برای
خودم بود وهیچکدومشون هیچ جا پخش نشد
چه کسایی رو تورپ فارسی قبول داری؟
شایان_بکس زدبازی_رضاپیشرو_ابلیس_هیچکس و امزیپرو حمیددیو
خارجی ها کی؟
outlow,mobb-deep,lili bow wow,puff dady,b.i.g,2pac,snoop dogg, 
??cent,eminem,fat joe
قصدت ازخوندن آهنگ فساد چی بود؟
داستانش طولانی ولی مختصر توضیح میدم.من اول قرار بود آهنگ << رسم بازیزندگی >> رو
باحسین ابلیس بخونم اما به دلایلی نشد و حسین اونوباکیلر خوند بعداز اون کار من به حسین
پیشنهاد دادم اهنگ فساد رو باهم بخونیم واونم قبول کرد هدفمون هماین بود که آقاجامعه رو فساد
برداشته یه تکونی بخورین.با اینکه روش وقت کمیگذاشتیم اما خیلی خدا شد
در مورد آخرین اهنگت وآلبوم جدیدت برامون توضیح میدی؟
اخرین آهنگی که روی وب قرار گرفت "الومنم"بودکه بافاجعه وکایوت خوندم و
قبل اونم"دستمال جیبی" که بادرویش ومطلق خوندم
درموردآلبومم هم فقط میگم که 8تا تراک داره واسمش هم "تی&تی" بهمعنای تهی&تتلو هستش
و "کلتکس ریکورد" اسپانسرشه و هیجکدومازآهنگاش روی وب نیست درحال حاضر
خیلی هامیگن توبی تربیت هستی ناراحت نمیشی؟
نه چون هستم(می خنده) خوب بی تربیتی واقعیته وجزیی ازرپ منمپسر پیغمبر نیستم عزیزم
آیدیت چیه؟
من اصولا فقط سالی یکی دوبار آن میشم ولی اینم آیدیم:rap_tohi   
حرف اخرت؟
ازتوعسل عزیزم ممنونم و ازهمه طرفدارام که بهم قوت قلب میدن
یه بوووووووووووس ازطرف من به همتووووون
واینکه رپرهای جدید هرچی میخونن فقط رپ رو خزز نکنن وچاقالا همه رقاص شن(می خنده) بای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اف ام سرا موزيك
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 564
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 862
  • بازدید سال : 8,685
  • بازدید کلی : 106,300