loading...
llililillii**اف ام سرا موزيك**iillililill
farshad بازدید : 34 دوشنبه 18 تیر 1403 نظرات (0)

ازگندم پرسیدن عشقت كیه؟ ازخجالت زرد شد

از گل پرسیدن سرخ شد از یخ پرسیدن آب شد

ولى اگه ازمن بپرسن با افتخار میگم اونىكه داره این smsرومیخونه

.

.

تمام بیچارگى زلیخا ازروزى شروع شد

كه یوسف رابه غلامى قبول كردند

بیچارگى من هم ازروزى شروع شدكه تورادیدم

.

.

دستان عاشقت رمز رسیدن است

اینجاکنارتو  بودن است

وقت عبورلحظه هاکارم ازعشقت غزل سرودن است

.

.

باران باشد تو باشی

و یک خیابان بی انتها.

آنگاه به دنیا میگویم خداحافظ.

.

.

.

 مثل آن مسجد بین راهی،تنهایم.

هر کس هم می آید مسافراست،

می شکند،هم نمازش را هم دلم را !

.

.

دل هیچكس نمی سوزد برحال غمناكم

مگرسوزد همان شمعی كه میسوزد سرخاكم

سكوتی بودبر قلبم كه باآن می زدم

فریاد اگر ازشهر غم رفتی مرا هرگز نبر از یاد

.

.

به گمانم یادت پنجره احساسم را می كوبد،

زیرا در دلم هوای دلتنگی بپاست.

.

.

تودنیاچهارچیزازهم سیر نمیشن،

زمین ازباران، چشم ازگناه،

عاشق ازمعشوق،من از یارم.

لطفا پیامم ذو توى سایتتون بزارین

 و بچه هاى سایت برام دعا كنین كه بهش برسم.

.

.

معلم براى سفید بودن برگہ نقاشیم تنبیهم کرد

 وهمه به من خندیدند،اما من خدایی را کشیده بودم

 که همه میگفتند:دیدنی نیست...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اف ام سرا موزيك
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 564
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 460
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 993
  • بازدید سال : 8,816
  • بازدید کلی : 106,431